Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες – Παροχές

Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες

1.Προσωπικός Κωδικός

Με την εγγραφή του φοιτητή στη γραμματεία του τμήματός του δημιουργείται προσωπικός κωδικός χρήστη (username), τον οποίο ο φοιτητής πρέπει να ενεργοποιήσει μέσω της υπηρεσίας uregister.unipi.gr

Η ενεργοποίηση προσωπικού κωδικού μέσω της υπηρεσίας uregister.unipi.gr γίνεται χρησιμοποιώντας το νούμερο του κινητού του τηλεφώνου ή το προσωπικό σας email.

Η διαχείριση και ανάκτηση του προσωπικού κωδικού (password) γίνεται στη συνέχεια μέσω της υπηρεσίας mypassword.unipi.gr.

2. Συμμετοχή στο MS Teams μέσω Ιδρυματικού Λογαριασμού

H διδασκαλία των μαθημάτων διεξάγεται δια ζώσης.

Εάν χρειαστεί η συμμετοχή σας σε εξ αποστάσεως μαθήματα, αυτή θα γίνει μέσω της πλατφόρμας MS Teams με χρήση του Ιδρυματικού Λογαριασμού σας

Παρακαλούμε όπως προβείτε στην αρχική ενεργοποίηση του λογαριασμού στο ΔΗΛΟΣ 365. Στις σελίδες 2-5 του επισυναπτόμενου αρχείου είναι τα βήματα για την αρχική ενεργοποίηση (δείτε από το Σύνδεση μέσω ΔΗΛΟΣ και μετά).

Στο παρακάτω αρχείο .pdf θα βρείτε αναλυτικές οδηγίες για τη πλατφόρμα MS Teams.

3. Ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση (eclass)

Στο Πανεπιστήμιο λειτουργούν, υπό την εποπτεία και με την επιμέλεια των Ακαδημαϊκών Τμημάτων συστήματα εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής μάθησης, τα οποία υποστηρίζουν το εκπαιδευτικό έργο και φιλοξενούνται από το Τμήμα Μηχανοργάνωσης στη διεύθυνση https://eclass.unipi.gr/. Σε αυτά αναρτώνται σημειώσεις και λοιπό εκπαιδευτικό υλικό. Ενημέρωση για τη χρήση τους παρέχεται από τους διδάσκοντες. Στη πλατφόρμα μπορείτε να κάνετε είσοδο με τους προσωπικούς σας κωδικούς από το uregister (ενότητα 1. Προσωπικός Κωδικός).

Στο παρακάτω αρχείο .pdf θα βρείτε την αναλυτική περιγραφή της πλατφόρμας eclass.

 

4. Ηλεκτρονική Γραμματεία – Σύστημα Πληροφόρησης Φοιτητών για Σπουδαστικά Θέματα https://sis-portal.unipi.gr

Στη διεύθυνση https://sis-portal.unipi.gr λειτουργεί η διαδικτυακή εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Γραμματείας. Από την εφαρμογή αυτή έχετε τη δυνατότητα:

  • να  ενημερώνεστε για τα μαθήματα του προγράμματος σπουδών, τους διδάσκοντες κλπ.
  • να ενημερώνεστε για τη βαθμολογία στα μαθήματα που έχετε εξεταστεί

H πρόσβαση στην εφαρμογή αυτή γίνεται μέσω των κωδικών που αποκτήσατε από το uregister (ενότητα 1. Προσωπικός Κωδικός).

5. Ακαδημαϊκή Ταυτότητα, Φοιτητικό Εισιτήριο

Η ακαδημαϊκή ταυτότητα είναι υποχρεωτική για όλους τους εγγεγραμμένους φοιτητές. Εκδίδεται μετά από είσοδο στη διεύθυνση academicid.minedu.gov.gr με την χρήση των προσωπικών σας κωδικών και με σχετική αίτηση που θα υποβάλλετε ηλεκτρονικά. Η ακαδημαϊκή ταυτότητα λειτουργεί και ως φοιτητικό εισιτήριο (πάσο) που διευκολύνει τις μετακινήσεις σας με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Για τους Όρους και προϋποθέσεις Συμμετοχής στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας δείτε το παρακάτω αρχείο .pdf

Για Αναλυτικές οδηγίες για την απόκτηση της ακαδημαϊκής ταυτότητας δείτε το παρακάτω αρχείο .pdf

6. Ασύρματο Δίκτυο – WiFi

Όλοι οι χώροι διδασκαλίας του Πανεπιστημίου καλύπτονται από ελεύθερο ασύρματο δίκτυο WiFi που ονομάζεται unipi. Σε αυτό μπορείτε να συνδεθείτε είτε με φορητό υπολογιστή είτε από το κινητό σας, χωρίς τη χρήση κάποιου κωδικού.

7. Υπηρεσία Απομακρυσμένης Πρόσβασης – VPN

Η υπηρεσία πρόσβασης στο εσωτερικό δίκτυο του Πανεπιστημίου (υπηρεσία VPN) παρέχει δυνατότητα χρήσης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Πανεπιστημίου από απομακρυσμένες θέσεις ή δίκτυα, όπως π.χ. από οικιακές συνδέσεις Internet. Μέσω της υπηρεσίας αυτής είναι, για παράδειγμα, εφικτή η πρόσβαση στο περιεχόμενο ηλεκτρονικών επιστημονικών βιβλίων, περιοδικών και βάσεων δεδομένων που διαθέτει η βιβλιοθήκη, από θέσεις εργασίας εκτός Πανεπιστημίου. Περισσότερα στοιχεία για την υπηρεσία αυτή δίνονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.unipi.gr/unipi/el/hu-sundesh-vpn.html.

8. Διάθεση λογισμικού για εκπαιδευτική χρήση

Μεταβείτε στον σύνδεσμο https://helpdesk.unipi.gr/software ώστε να ενημερωθείτε σχετικά με το λογισμικό που διατίθεται για εκπαιδευτική χρήση. Παρακαλείστε να ακολουθήσετε πιστά τις οδηγίες εγκατάστασης.

Παροχές

Εργαστήριο Η/Υ Τμήματος Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής

Το  σύγχρονο εργαστήριο του Τμήματος αποτελεί χώρο έρευνας, εκπαίδευσης και πληροφόρησης. Σε αυτό , οι φοιτητές – προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί, καθηγητές και άλλοι ερευνητές μπορούν να :

  • Παρακολουθούν τις εξελίξεις στις διεθνείς χρηματαγορές
  • Έχουν άμεση πρόσβαση  σε πολλές βάσεις δεδομένων, όπως : DataStream, Thomson Reuters, ΕΙΚΟΝ
  • Έχουν πρόσβαση στο internet για τη συλλογή πληροφοριών

Το Εργαστήριο δημιουργήθηκε με συγχρηματοδότηση από τα Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ. Ο τεχνικός εξοπλισμός του ανανεώθηκε αρχικά με την ευγενική χορηγία των εταιριών Πλαίσιο και Infoquest, ενώ στη συνέχεια το κόστος λειτουργίας του καλύπτεται κυρίως από τα έσοδα του Μεταπτυχιακού Προγράμματος του Τμήματος.

Ωράριο Λειτουργίας

Δευτέρα – Παρασκευή : 13:00 – 21:00 και Σάββατο : 9:00 – 15:00

Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής

3ος όροφος, 325 γραφείο

Καραολή & Δημητρίου 80,

185 34, Πειραιάς

Email: fin-lab@unipi.gr

Βιβλιοθήκη

Website: www.lib.unipi.gr

Η Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Πειραιώς απευθύνεται στους καθηγητές, ερευνητές και φοιτητές και αποστολή της είναι η υποστήριξη της εκπαίδευσης και της έρευνας.

Το ωράριο λειτουργίας της βιβλιοθήκης έχει επεκταθεί για να εξυπηρετεί τις ανάγκες των μελών του Πανεπιστημίου, από τις 8.00 το πρωί έως τις 20.00 το βράδυ, καθημερινά, όλες τις εργάσιμες ημέρες.

Στο αναγνωστήριο είναι δυνατή η πρόσβαση και των ΑΜΕΑ.

Έντυπες και Ο/Α Συλλογές

Η συλλογή απαρτίζεται από 47.000 περίπου τίτλους βιβλίων, 800 τίτλους έντυπων περιοδικών (88.000 τόμοι).

Ακόμη περιλαμβάνει εκδόσεις ιδιωτικών και δημοσίων οργανισμών, καθώς και οπτικοακουστικό υλικό, cd-rom και dvd.

Το σύνολο των έντυπων τεκμηρίων είναι οργανωμένο θεματικά, κατά το Δεκαδικό σύστημα ταξινόμησης Dewey.

Η πλειοψηφία των έντυπων τεκμηρίων δανείζονται εκτός των πληροφοριακών βιβλίων, των περιοδικών και των διατριβών τα οποία ο αναγνώστης μπορεί να μελετήσει στο αναγνωστήριο ή να φωτοτυπήσει μικρό μέρος του περιεχομένου τους. Για το Ο/Α υλικό διατίθεται ειδικός υπολογιστής.

Υπηρεσίες

Γενική πληροφόρηση: στην υποδοχή δίνεται πληροφόρηση σχετικά με τη βιβλιοθήκη και το υλικό της, όπως κανόνες δανεισμού, φωτοτυπίες, χρήση οπτικοακουστικού υλικού, τοποθεσία τεκμηρίων κλπ. Για τον ίδιο λόγο έχουν εκδοθεί 9 ενημερωτικά φυλλάδια.

Εξειδικευμένη πληροφόρηση: Η βιβλιοθήκη παρέχει online θεματικές συνδρομητικές και ανοικτής πρόσβασης βάσεις δεδομένων.

Με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τηλεφωνικά ή προσωπικά υποβάλλονται εξειδικευμένα ερωτήματα έρευνας που διεκπεραιώνονται από βιβλιοθηκονόμους του σχετικού τμήματος.

Δανεισμός: κάθε μέλος του Πανεπιστημίου εγγράφεται μέλος στη βιβλιοθήκη, ώστε να δανείζεται το υλικό της. Λειτουργεί επίσης υπηρεσία ανανεώσεων και κρατήσεων για δανεισμένο υλικό και τήρηση προτεραιότητας δανεισμού κατά την επιστροφή.

Απόκτηση υλικού που δεν υπάρχει στη βιβλιοθήκη, είτε με προτάσεις για τον εμπλουτισμό της ή με διαδανεισμό από τις ελληνικές βιβλιοθήκες ή συνεργαζόμενες του εξωτερικού.

Εκπαίδευση χρηστών: το προσωπικό της βιβλιοθήκης προσφέρει στους νεοεισερχόμενους φοιτητές, αλλά και σε κάθε ενδιαφερόμενο, υποστήριξη και ενημέρωση στη χρήση της βιβλιοθήκης, του καταλόγου της, των υπηρεσιών και των ηλεκτρονικών πηγών πληροφόρησης που παρέχει.

Ψηφιακές Συλλογές

Παρέχεται πρόσβαση στο πλήρες κείμενο 7.500 περίπου επιστημονικών περιοδικών μέσω του Διαδικτύου. Η πρόσβαση σε αυτά τα περιοδικά είναι εφικτή χάρη στη συμμετοχή της βιβλιοθήκης στο Ελληνικό Δίκτυο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών HEAL-Link.

Ηλεκτρονικά βιβλία

Αφορούν τις θεματικές περιοχές του Πανεπιστημίου Πειραιώς και προέρχονται από τους εκδοτικούς οίκους Cengage learning, Oxford Scholarship online, Sage, Science Direct, Taylor and Francis, Wiley Interscience και από την Heal-link.

Βάσεις Δεδομένων

International Trade by Commodity Statistics (ITCS), Shipping Intelligence Network, Classification Web, Computer & Applied Sciences Complete, ECONLIT, ICAP, International Financial Statistics Online Service, JSTOR, Journal Citation Reports 2008 Edition, MathScience, ΝΟΜΟΣ, και Βάσεις Δεδομένων Ανοικτής Πρόσβασης.

Ψηφιακά αποθετήρια που αναπτύσσει η βιβλιοθήκη

Το ψηφιακό αποθετήριο του επιστημονικού περιοδικού του Ιδρύματος ΣΠΟΥΔΑΙ που εκδίδεται από το 1950 και δημοσιεύει άρθρα στους τομείς ενδιαφέροντος του Πανεπιστημίου Πειραιώς (spoudai.unipi.gr/index.php/spoudai).

Το Ιδρυματικό Αποθετήριο Διώνη, όπου αποθηκεύονται, ευρετηριάζονται, διατηρούνται και ανακτώνται σε ψηφιακή μορφή οι μεταπτυχιακές εργασίες και οι διδακτορικές διατριβές των τμημάτων του ιδρύματος. Οι εργασίες είναι προσβάσιμες μέσω του Διαδικτύου, ανάλογα με την άδεια που έχει δοθεί από κάθε συγγραφέα. Η συλλογή εμπλουτίζεται καθημερινά (dione.lib.unipi.gr).

Το ψηφιακό αποθετήριο των Κέντρων Ευρωπαϊκής Τεκμηρίωσης της Ελλάδος ΚΕΤlib, με υλικό ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος που παράγεται από ελληνικούς επιστημονικούς και πολιτικούς οργανισμούς και από τα θεσμικά όργανα της Ε.Ε. (ketlib.lib.unipi.gr/xmlui/).

Κέντρο Ευρωπαϊκής Τεκμηρίωσης (ΚΕΤ)

Το Κέντρο Ευρωπαϊκής Τεκμηρίωσης λειτουργεί στη σημερινή του μορφή από τον Ιανουάριο του 2004 ενώ διαθέτει υλικό από το 1994. Παραλαμβάνει σε τακτική βάση επιλεγμένες επίσημες εκδόσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης με σκοπό την ενθάρρυνση της μελέτης της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης. Με την πάροδο του χρόνου η παραλαβή έντυπου υλικού αντικαθίσταται σταδιακά με την πρόσβαση στο αντίστοιχο ηλεκτρονικό. Στα πλαίσια του ΚΕΤ ιδρύθηκε και λειτουργεί το Κοινό Ελληνικό Αποθετήριο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης και Γκρίζας Βιβλιογραφίας. Η έντυπη συλλογή του Κέντρου Ευρωπαϊκής Τεκμηρίωσης περιλαμβάνει την ευρωπαϊκή νομοθεσία, αναφορές, στατιστικά στοιχεία, και θεματικά εξειδικευμένες μελέτες στην ελληνική και αγγλική γλώσσα.

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς

Καραολή & Δημητρίου 80,

185 34, Πειραιάς

Τηλ: 210-4142039

Email: library@unipi.gr

Γραφείο Διασύνδεσης

Website: career.unipi.gr

Το Γραφείο Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Πειραιώς ιδρύθηκε το 1997 με χρηματοδότηση από το πρόγραμμα Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ στο πλαίσιο του Β’ ΚΠΣ και συνεχίζει να λειτουργεί στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ με Επιστημονικό Υπεύθυνο τον Καθηγητή Νικόλαο Γεωργόπουλο.

Βασική του επιδίωξη είναι η πολύπλευρη υποστήριξη των φοιτητών/αποφοίτων για την ομαλή ένταξή τους στην αγορά εργασίας και για μια επιτυχημένη σταδιοδρομία.

Προωθεί την ανάπτυξη δυναμικών συνεργασιών και την εξυπηρέτηση τεσσάρων πόλων, των Φοιτητών & Αποφοίτων του Πανεπιστημίου, του Διδακτικού & Ερευνητικού Προσωπικού του Πανεπιστημίου, των Επιχειρήσεων, δημόσιων και ιδιωτικών φορέων και οργανισμών και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Το Γραφείο Διασύνδεσης παρέχει προς τους φοιτητές / αποφοίτους πληροφόρηση, συμβουλευτική καθοδήγηση και ενεργή υποστήριξη στην προετοιμασία και εύρεση απασχόλησης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, στην επιλογή μεταπτυχιακών σπουδών και στα πρώτα βήματα επιχειρησιακής δράσης.

Για τις επιχειρήσεις αποτελεί πηγή άντλησης κατάλληλα κατηρτισμένων στελεχών για την ικανοποίηση των αναγκών τους σε προσωπικό.

Για τους μαθητές και υποψήφιους φοιτητές, το Γραφείο Διασύνδεσης αναπτύσσει δράσεις ενημέρωσης για το Πανεπιστήμιο Πειραιώς και τις επαγγελματικές διεξόδους.

Ζέας 80-82 , 5οσ όροφος 185 34 – Πειραιάς, Ελλάδα

Τηλέφωνο: 210 4142 562

Φαξ: 210 414 2494

email: gdiasyn@unipi.gr

Δείτε το εισαγωγικό βίντεο του Γραφείου Διασύνδεσης:

Φοιτητική Μέριμνα

Το Τμήμα Φοιτητικής Μέριμνας στεγάζεται στο κεντρικό κτίριο του Πανεπιστημίου Πειραιώς, Καραολή & Δημητρίου 80, 1ος  όροφος, γραφείο 114 Α.

Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές μπορούν να ενημερωθούν σε θέματα:

  • Σίτισης
  • Υγειονομικής κάλυψης
  • Ευρωπαϊκής κάρτας ασφάλισης

Ώρες εξυπηρέτησης κοινού: Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή από 11:00 έως 14:00.

Τηλέφωνα: 2104142065, 2104142089, 2104142088

E-mail:foitmer@unipi.gr

Ιατρείο

Από το Ιατρείο παρέχονται υπηρεσίες πρωτοβάθμιας υγείας. Λειτουργεί καθημερινά στο ισόγειο του κεντρικού κτιρίου, γραφείο 003.

Το ιατρείο είναι πλήρως εξοπλισμένο με ιατροτεχνολογικό υλικό (καρδιογράφο, απινιδωτή, οξυγόνο, αναπηρική καρέκλα, φαρμακευτικό υλικό για ενδοφλέβια, ενδομυϊκή ή από του στόματος αγωγή).

Καθημερινά εξυπηρετεί τον πληθυσμό του Πανεπιστημίου Ειδικός Παθολόγος και νοσηλεύτρια, ενώ περιστασιακά το επισκέπτεται και Γυναικολόγος.

Τηλ.: 210 4142166

Συμβουλευτικό Κέντρο

Το Συμβουλευτικό Κέντρο Πανεπιστημίου Πειραιώς (ΣΥ.ΚΕ.Π.Π.) ιδρύθηκε το 1995 και λειτουργεί ως ένας χώρος Συνάντησης, Υποστήριξης, Επικοινωνίας και Παρέμβασης. Τα στελέχη του Συμβουλευτικού Κέντρου αναγνωρίζοντας την ιδιαιτερότητα των δυσκολιών που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι φοιτητές διαπραγματεύονται θέματα που είναι σημαντικά για όλους και αφορούν σε:

  • Ενεργητική μάθηση
  • Επιτυχή προσαρμογή σε νέες ανάγκες και απαιτήσεις
  • Κοινωνική επιδεξιότητα, σχέσεις και οικογένεια
  • Αντιμετώπιση αγχογόνων καταστάσεων
  • Πρόληψη και Υγεία
  • Τρόποι δημιουργικής έκφρασης και ψυχαγωγίας
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων απαραίτητων για επιτυχημένη πορεία

Η παρέμβαση και η αντιμετώπιση των αναγκών που προκύπτουν μπορεί να γίνεται είτε μέσω της ατομικής και ομαδικής ψυχολογικής συμβουλευτικής, είτε μέσω της διεξαγωγής σεμιναρίων εστιάζοντας στην προαγωγή της ακαδημαϊκής προσαρμογής του φοιτητικού πληθυσμού.

Το ΣΥ.ΚΕ.Π.Π. βρίσκεται στο ισόγειο του κεντρικού κτιρίου του Πανεπιστημίου Πειραιώς, αίθουσα 018.

Καραολή & Δημητρίου 80 185 34, Πειραιάς

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 210-4142042

Fax: 210-4142402

Mail sykep@unipi.gr

Ωράριο επικοινωνίας : Δευτέρα – Παρασκευή : 09:00 – 15:00